TUNING ELEKTRONICZNY - CHIPTUNING

chiptuning_s.jpg

 

Oferujemy 3 różne formy modyfikacji ...
 

OPTIMUM.jpg ECO.jpg

MAXI.jpg

►podniesienie mocy i momentu obrotowego w całym zakresie obrotów

►bezpieczne przyrosty parametrów silnika bez nadmiernego obciążania elementów

►znaczna poprawa dynamiki auta

►niewielkie obniżenie spalania

►sprawdzone na całym świecie rozwiązania modyfikacji

►standardowa eksploatacja pojazdu

►najczęściej wybierana forma tuningu przez klientów

►znaczne obniżenie spalania

►redukcja emisji spalin

►niewielki przyrost mocy
i momentu obrotowego silnika

►niewielka poprawa dynamiki auta

►standardowa eksploatacja samochodu

►zmniejszenie kosztów użytkowania pojazdu

► tuning dedykowany dla klientów przedkładających niskie koszty eksploatacji nad dynamikę auta oraz dla aut z floty
 

►duże podniesienie mocy
i momentu obrotowego silnika

►rewelacyjna poprawa dynamiki auta

►spalanie przeważnie w okolicach jak przed modyfikacją

►bardziej wymagająca eksploatacja pojazdu

►forma modyfikacji przeznaczona dla kierowców ze "sportową żyłką"






 


Jak to robimy i ile zajmuje nam to czasu?


Samochody w naszej firmie strojone są indywidualnie dlatego średni czas wykonania usługi tuningu wynosi 3-4 godz.

Co bardzo ważne, klient ma bezpośredni kontakt z osobą wykonującą tuning więc ewentualne uwagi może przekazać bezpośrednio tunerowi a nie pracownikom jak to ma miejsce u większości naszej konkurencji.


Usługa przebiega w następujący sposób
:

• poznanie oczekiwań klienta - trzy różne formy modyfikacji OPTIMUM, ECO, MAXI

• sprawdzenie stanu technicznego silnika, turbiny, wtryskiwaczy, skrzyni biegów itp

• pomiar seryjnej mocy i momentu obrotowego

• zaczytanie danych ze sterownika silnika, które zostaną poddane indywidualnej obróbce w celu podniesienia parametrów silnika

• zaprogramowanie sterownika silnika zmodyfikowanym programem

• sprawdzenie mocy i momentu obrotowego po modyfikacji
 


Czy CHIP TUNING jest bezpieczny dla auta?

      Tak, robiąc to w oparciu o odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie można w bezpieczny sposób sięgnąć po niewykorzystane dotąd rezerwy mocy i momentu obrotowego. Do każdego modelu auta producenci oferują wiele wersji silnikowych. Często w słabszych jednostkach zamontowane są podzespoły z mocniejszych wersji, a moc ograniczona jest programem sterującym zapisanym w ECU (sterowniku silnika), stąd bierze się możliwość bezpiecznego zwiększania mocy i momentu obrotowego.

Czy po tuningu samochód będzie więcej palił?

     Nie, pomimo większej mocy nie wzrasta zapotrzebowanie na paliwo. Dzieje się tak dlatego, że najwięcej paliwa samochód zużywa przyśpieszając do zadanej prędkości. Zwiększając moc zwiększamy sprawność silnika a co za tym idzie szybciej osiągamy zadaną prędkość.

 


Pracujemy na profesjonalnym, oryginalnym i legalnym, a przez to BEZPIECZNYM sprzęcie

 

     Poniżej zamieszczamy kilka losowo wybranych modyfikacji w samochodach klientów którzy skorzystali z naszej usługi. Przedstawione wykresy stanowią jedynie niewielki procent aut zmodyfikowanych w naszej firmie. Wykresy przedstawiają wynik różnych modyfikacji: OPTIMUM, ECO, MAXI.

 

FORD MONDEO MK5 2.0 TDCI 150KM 2017R FORD RANGER 3.2 4X4 200KM 2016R NISSAN QASHQAI 2.0 DCI 150KM 2011R
zdj zdj zdj
     
VW PASSAT CC 2.0 TDI CR 140KM 2009R MERCEDES W204 2.2 CDI 136KM 2012R OPEL INSIGNIA 2.0 CDTI 160KM 2009R
zdj zdj zdj
     
FORD FOCUS 1.6 TDCI 115KM 2013R AUDI A6 2.0 TDI CR 136KM 2009R AUDI A1 1.6 TDI 105KM 2011R
zdj zdj

zdj

     
SEAT LEON 2.0 TDI 140KM AUDI A4 1.8 TURBO 150KM OPEL INSIGNIA 2.0 130KM
zdj zdj

zdj

     
BMW E46 2.0D 136KM BMW E61 2.0D 163KM AUTOMAT CITROEN C4 1.6 HDI 90KM
zdj zdj zdj
     
CITROEN C5 2.2 HDI 136KM MERCEDES B180 2.0D 109KM VW PASSAT 1.9 TDI 115KM
zdj zdj zdj
     
VW PASSAT 1.9 TDI 101KM PEUGEOT 307 2.0 HDI 90KM VW PASSAT 2.5 TDI 150KM AUTOMAT

zdj

zdj zdj
     

 

      Uwaga na nieuczciwą konkurencję używającą do podniesienia parametrów silnika "uniwersalnych gotowców" niewiadomego pochodzenia, dostępnych w Internecie. To co zostało kiedyś stworzone dla jednego auta, nawet w obrębie tej samej wersji silnikowej, niekoniecznie sprawdzi się w innym samochodzie, a może być nawet niebezpieczne dla silnika i jego osprzętu.

     U nas wsad programowy modyfikowany jest indywidualnie dla konkretnego auta, biorąc pod uwagę oczekiwania klienta oraz stan techniczny samochodu. Jeżeli ktoś oferuje Ci tuning za 300zł nie wykonując nawet podstawowej diagnostyki silnika i mówiąc że to potrwa tylko godzinkę możesz być pewny że dostaniesz w zamian "gotowca". W dodatku tacy ludzie zawsze pracują na NIELEGALNYM i NIEBEZPIECZNYM dla samochodu oprogramowaniu i urządzeniach służących do programowania sterowników, a o paragonie czy jakimkolwiek rachunku można zapomnieć.

 


        

W OFERCIE RÓWNIEŻ:

• kompleksowe usunięcie filtra cząstek stałych DPF / FAP
• programowe wyłączenie zaworu recyrkulacji spalin EGR
• programowe wyłączenie drugiej sondy LAMBDA oraz sondy NOx
• programowe wyłączenie sterowania klapami w kolektorze
• usunięcie  elektronicznego ogranicznika prędkości

 

<<< wstecz

 

 

 

 

 

© AUTRONIK | ul. Południowa 19a 97-400 Bełchatów | info.autronik@gmail.com        Projekt strony Web Media Tech