USUWANIE FILTRÓW CZĄSTEK STAŁYCH FAP I DPF
JAK TO SIĘ ZACZYNA, CZYLI PIERWSZE OZNAKI PROBLEMÓW Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH
Stopniowe zapełnianie się filtra sadzą, powoduje wzrost ciśnienia spalin w układzie wydechowym między turbosprężarką a samym filtrem. W konsekwencji drastycznie wzrasta temperatura spalin co bardzo negatywnie wpływa na wiele podzespołów silnika, w tym samą turbosprężarke i mechanizm regulacji ciśnienia doładowania. To jednak nie koniec... Sterownik silnika "widząc" poprzez odpowiednie czujniki wzrost ciśnienia spalin próbóje dopalić nadmiar sadzy w filtrze zwiększając dawke paliwa co często możemy zaobserwować podniesionymi obrotami na biegu jałowym albo też nadmiernym dymieniem. W konsekwencji znów podnosi się i tak już wysoka temperatura spalin, w dodatku nadmiar paliwa zgarniany jest przez pierścienie zgarniające wprost do miski olejowej co powoduje rozrzedzenie oleju silnikowego paliwem oraz wzrost jego stanu.
JAK MY TO ROBIMY?
U nas usługa kompleksowego usunięcia filtra cząstek stałych DPF / FAP przeprowadzana jest profesjonalnie od początku do końca. Usuwany jest tylko wkład filtra, puszka oraz czujniki zostają na miejscu. Kosztuje nas to więcej czasu i pracy, ale dzięki temu z zewnątrz całość wygląda jak oryginał. Nie wstawiamy w miejsce filtra rury i nie odcinamy czujników tak, jak często czyni to nasza konkurencja. Dzięki temu auto bez problemów przechodzi badania techniczne - samochód od spodu wygląda jak nietknięty. Po usunięciu wkładu filtr jest wyprogramowywany ze sterownika silnika, dzięki czemu auto nigdy więcej nie zgłosi problemu z filtrem DPF / FAP. Nie używamy emulatorów do oszukania elektroniki - przez pełne wyprogramowanie pozbywamy się problemu raz, a dobrze.
Masz dość regeneracji serwisowych i oglądania kontrolek informujących o przepełnieniu filtra a z przyczyn oczywistych nie zdecydujesz się na zakup nowego, którego cena często przekracza 8tys zł? Skontaktuj się z nami, pomożemy Ci raz na zawsze zapomnieć usuwając go fizycznie i programowo.
Jeżeli Twoje auto zaczęło tracić moc i nie przyśpiesza juz jak kiedyś to znaczy, że filtr przestał spełniać swoje zadanie i zamienił się z skuteczną przeszkodę w swobodnym odprowadzaniu spalin z silnika.
W OFERCIE RÓWNIEŻ:
• prgoramowe wyłączenie zaworu recyrkulacji spalin EGR
• programowe wyłączenie drugiej sondy LAMBDA oraz sondy NOx
• programowe wyłączenie sterowania klapami w kolektorze
• usunięcie elektronicznego ograniczenia prędkości
• chiptuning
Zapraszamy do współpracy inne warsztaty samochodowe, w zakresie usuwania procedury filtrów z ECU.