USUWANIE FILTRÓW CZĄSTEK STAŁYCH FAP I DPF

autronik_grafika_3A.png

 

JAK TO SIĘ ZACZYNA, CZYLI PIERWSZE OZNAKI PROBLEMÓW Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH

     Stopniowe zapełnianie się filtra sadzą, powoduje wzrost ciśnienia spalin w układzie wydechowym między turbosprężarką a samym filtrem. W konsekwencji drastycznie wzrasta temperatura spalin co bardzo negatywnie wpływa na wiele podzespołów silnika, w tym samą turbosprężarke i mechanizm regulacji ciśnienia doładowania. To jednak nie koniec... Sterownik silnika "widząc" poprzez odpowiednie czujniki wzrost ciśnienia spalin próbóje dopalić nadmiar sadzy w filtrze zwiększając dawke paliwa co często możemy zaobserwować podniesionymi obrotami na biegu jałowym albo też nadmiernym dymieniem. W konsekwencji znów podnosi się i tak już wysoka temperatura spalin, w dodatku nadmiar paliwa zgarniany jest przez pierścienie zgarniające wprost do miski olejowej co powoduje rozrzedzenie oleju silnikowego paliwem oraz wzrost jego stanu.

JAK MY TO ROBIMY?

     U nas usługa kompleksowego usunięcia filtra cząstek stałych DPF / FAP przeprowadzana jest profesjonalnie od początku do końca. Usuwany jest tylko wkład filtra, puszka oraz czujniki zostają na miejscu. Kosztuje nas to więcej czasu i pracy, ale dzięki temu z zewnątrz całość wygląda jak oryginał. Nie wstawiamy w miejsce filtra rury i nie odcinamy czujników tak,  jak często czyni to nasza konkurencja. Dzięki temu auto bez problemów przechodzi badania techniczne - samochód od spodu wygląda jak nietknięty. Po usunięciu wkładu filtr jest wyprogramowywany ze sterownika silnika, dzięki czemu auto nigdy więcej nie zgłosi problemu z filtrem DPF / FAP. Nie używamy emulatorów do oszukania elektroniki - przez pełne wyprogramowanie pozbywamy się problemu raz, a dobrze.

     Masz dość regeneracji serwisowych i oglądania kontrolek informujących o przepełnieniu filtra a z przyczyn oczywistych nie zdecydujesz się na zakup nowego, którego cena często przekracza 8tys zł? Skontaktuj się z nami, pomożemy Ci raz na zawsze zapomnieć usuwając go fizycznie i programowo.

 

DPF1.jpg DPF2.jpg DPF3.jpg

          Jeżeli Twoje auto zaczęło tracić moc i nie przyśpiesza juz jak kiedyś to znaczy, że filtr przestał spełniać swoje zadanie i zamienił się z skuteczną przeszkodę w swobodnym odprowadzaniu spalin z silnika.

 

W OFERCIE RÓWNIEŻ:

• prgoramowe wyłączenie zaworu recyrkulacji spalin EGR
• programowe wyłączenie drugiej sondy LAMBDA oraz sondy NOx
• programowe wyłączenie sterowania klapami w kolektorze
• usunięcie elektronicznego ograniczenia prędkości
• chiptuning

 


Zapraszamy do współpracy inne warsztaty samochodowe, w zakresie usuwania procedury filtrów z ECU.

 

 

<<< wstecz

 

 

© AUTRONIK | ul. Południowa 19a 97-400 Bełchatów | info.autronik@gmail.com        Projekt strony Web Media Tech